[Epitesz-barkacs] füstölő fúrógép

Szaniszló Zsolt szaniszlo.zsolt at gmail.com
2009. Ápr. 27., H, 11:14:46 CEST

Sziasztok,

Vettem egy frankó Bosch 650 PE fúrógépet, és az első használatkor lehet,
hogy kicsit túlságosan
túlterheltem?
A lényeg, az, hogy fémet fúrtam és egyszercsak elkezdett szivárogni a
füst a hátsó
szellőzőnyílásán keresztül, természetesen azonnal leállítottam a
használatát. A füstnek semmiféle
égett szaga nem volt, utána szagláztam a készüléket, nem éreztem semmit.
Kis idő után folytattam a melót, jóval óvatosabban, mint előtte, és a
fúrógép remekül
üzemelt, teljesítménycsökkenést sem vettem észre.

Mi lehetett a füst? Mi mehetett a gépben tönkre? Nagyon ideges vagyok,
régóta
gyűjtöttem erre a gépre (OK, nem egy eszeveszetten drága jószág, de
válság van ugyebár),
nagyon remélem, hogy nem vágtam gallyra a tapasztalatlanságommal.

KÖszönöm a segítséget!
Zsolti