[Epitesz-barkacs] A kicsapódó kondenzátum savas

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Ápr. 27., H, 11:19:11 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2009.04.27. 10:08:53 +2h-kor írta:

> Úgy állítod be a lakóhelyedet, mintha valami keleti határszéli zsákfalu
> lenne. Szerintem semmi nem úgy van, ahogy írod. Sétálj egyet pl éjjel fél1
> táján, és egy rahedli rendőrautóval fogsz találkozni. Ne felejts el vinni
> magaddal személyazonosító iratokat!

1984 - ben költöztünk oda, és tudtam, hogy "hova" költözünk.

akkor még poros utca volt, hetente 4 áramkimaradás, és csak víz volt.
telefon sem, csatorna sem (az még ma sincs a környéken) , gáz sem.

sőt egy villanykörtéért vagy egy doboz gyufáért is be kellett menni Lőrincre :-)
(kb 1990-ig), de lehetett csirkénk, kacsánk, sőt 10 évvel ezelőtt fehér gigant pulykánk is volt
20 darab 16 - 25 kg -os, és ma is zsákban hozok kukoricát az állatoknak,
sőt zöldet sarlózok az állatoknak még ma is az erdőszélen

tehát  31 éves emeleti városlakóból falusi fiú vagyok ( lettem ) ma is,
88-ban a postás kibontotta a banki kivonatot, és amikor kiakadtam,
azt mondta, hogy sokan kíváncsiak, hogy egy "gyüttment" azaz "nem
őspestszentimrei"  "miért jött ide"

akkora jó nagy balhét csináltam belőle ( a postás is "rásegített" :-)  ), hogy
számomra ismeretlenek állítottak meg, hogy ők csak azért nem
mernek veszekedni, mert ... (és itt sok rokonsági összetevőt soroltak)
a "falu szája" miatt csendben vannak, és titokban örülnek neki,
hogy egy "nem őspestszentimrei" oda mert csördíteni...

ha ez nem így kezdődött volna, biztosan másképpen fogalmaznék. :-(