[Epitesz-barkacs] A kicsapódó kondenzátum savas

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Ápr. 27., H, 11:28:43 CEST

Hofferek Attila wrote:

> Szerintem az lenne a jó, hogyha tárcsázom a 07-et, akkor egyből
> felvenné cellainfo alapján a kerületi pitykeőrmester, és a macipán
> kutya a vonalon keresztül egyből vicsorogna, ha szines fémygűjtők

Mingyá gondoltam, hogy mire kell neked a rendőr - akit amúgy alaposan
lenézel, itt is látszik: pitykeőrmester. Nna gondold el, hogy van egy
jóképességű fiatalember, erős is, ügyes is, okos is, és pályaválasztás
előtt áll. Szimpatikus neki a fegyveres testületek bármelyike, pl a
rendőrség.

De orrba-szájba olvassa, hogy pl pitykeőrmester. Szerinted beáll
rendőrnek? Milyen munkaerő várható egy velejéig lenézett, nimbuszában
lentről-fentről szétcseszett szervezetbe? Hát csoda, hogy még egyáltalán
működik!