[Epitesz-barkacs] A kicsapódó kondenzátum savas

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Ápr. 27., H, 12:22:35 CEST

szepygab at gmail.com wrote:

> A rendorseg akkor mukodhet jol, ha hagyjak szakmanak lenni, es nem
> probaljak politikai celok fedezesere hasznalni.

Teljesen egyetértek. De mindkét oldalról így kéne hozzáállni! Köztörvényes
cselekményeket igenis akadályozzon meg! Ettől ne legyen ávós!

Azt most itt nem kéne feszegetni, hogy mikor mi történt, és ezt ki hogy
látja. Az biztos, hogy ha én odamegyek egy rendőrhöz egyedül az utcán, és
hozzávágok egy követ, akkor nagyon ráfaragok. Ha molotov koktélt, akkor
még jobban ráfaragok. Ha többen csináljuk, az már csoportosan
elkövetett....

Na ez, ha még politikai célzatú is, akkor egyszeribe megszelídül, az
autók, üzletek... felgyújtása, építkezésről anyagok elhordása is mindjárt
szelíd cselekedetekké avanzsálódik. Hát ez elfogadhatatlan!

Ha a te építkezésedről hordtak volna el anyagokat, ujjongtál volna? Ha a
te autódat, üzletedet törik be, gyújtják fel, az elfogadható? Ne már!

A rendőrség dolga, hogy a jogszabályoknak érvényt szerezzen. Ebben én úgy
láttam, nem tette meg a dolgát, rengeteg kívánni valót hagyott maga mögött
az eddigiekben, és még ezek után is le lett ávósozva, brüsszelben fel lett
jelentve - ala morvai. Így nem lehet csinálni.

Az amcsiknál pl, vagy a németeknél, franciáknál... de sok más országban is
egész más az ábra, jóval keményebben lépnek fel, mégsincs
presztizsvesztés.

Csak itt van egy érthetetlen szemlélet. Politikai célból köztörvényes
bűncselekményeket is el lehet követni sokak szerint. Hát nem!