[Epitesz-barkacs] A kicsapódó kondenzátum savas

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Ápr. 27., H, 12:26:47 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2009.04.27. 10:33:44 +2h-kor írta:

> Ez egy érdekes dolog. Volt idő, amikor nem tudtam úgy elmenni itthonról,
> hogy legalább 1-szer ne állítson meg rendőr (autóval mentem). De

olyan színű és típusú járgányt kerestek hosszabb ideig, de eredménytelenül...

> ifjúkoromban is volt idő, amikor még gyalogosan is igazoltattak. Ha
> leugrottam a villamosról, mielőtt megállt volna, jópárszor elkaptak, sőt,
> ha nem a gyalogátkelőhelyen mentem át, úgy is elkaptak párszor. Nem mindig
> volt bünti, de lebasztak... Én eléggé zaklatásnak fogtam fel.

üllői út - józsef krt sarok (amikor már volt aluljáró) sokszor szaladtam át fent,
és sokszor futottam zsaruba, meg a lenin körúton is...

úgy ütöttem el a büntit, hogy "hasmenésem van, és lépcsőzés közben
már összef....m volna magam" vagy "...abban a cukrászdában van WC..." :-)

> Most más az ábra, marha ritkán állít meg a rendőr, éjszaka sok
> rendőrautóval találkozom, ha sétálok (eü), de még ezek se csesztetnek.
> Néha jól megnéznek, ja, ez az a barom, aki éjjelente gyalogol... aztán
> békén hagynak. De nagyon figyelnek láthatóan.

> Semmi se jó? Ha ott lenne mindenütt a rendőr, mindenbe belekötne, az lenne
> a jó?

amikor a Gabitól kapott tartállyal mentünk haza, csak a XX. Nagykőrösi úton
állítorr meg minket 1 rendőrautó, sem csepelen, sem máshol  yardos kocsival
sem találkoztunk, pedig sok civil mondta útközben, hogy egy trafóállomás
lehet rajta :-)

> Fejlettebb országokban még ritkább, hogy csesztetik a lakosságot. Hogy
> mekkora a felderítési arány, az más tészta, nincsenek sem abszolút, sem
> összehasonlító adataim, de érezni vélem, hogy más bajotok van a
> rendőrséggel. Egyfajta tudathasadásos állapot. Hol sehol nincsenek, hol
> ávósok,

rendőre válogatja, hogy hogyan reagálom le

> hol hagyjanak békén, hol legyenek ott mindenütt... hát ezek
> egymással ellentétes követelmények. Így nem lehet hozzáállni értelmesen.
> Persze vilcsó, hogy rengeteg baj van, de nem kéne pl demoralizálni sem a
> yardot! Úgy nem lehet dolgozni!

azt a 10%-nyit kellene szélnek ereszteni, és a 90% nagyobb tiszteletben lenne
(a mundér becsülete effektus helyett)