[Epitesz-barkacs] Veses helyett

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2009. Ápr. 27., H, 15:37:45 CEST

reszleteket!!

vajk

________________________________
From: Beka <beka63 at freemail.hu>
To: Amatőr építészek és barkácsolók klubja <epitesz at lists.javaforum.hu>
Sent: Monday, 27 April, 2009 15:32:08
Subject: Re: [Epitesz-barkacs] Veses helyett

Hello Mindenkinek!

A csatorna randa volna, nekem se tetszene.
Gyönyörű szépséges csudálmányos lámpákat vettem.
Szóval marad a falvágás a flexel.
Az azért erős túlzás, hogy 20 centi lesz a látótávolság.
Nem is porol annyira...
Mondjuk mikor kigyulladt a kezemben a flex akkor tényleg nem láttam!
Részben a pipától, másrészt a maró füsttől.
Ha leégsz is, de elviszed még a maradék öt centit!
Másodjára akkor lepődtem meg, mikor ugyan füstölve de végzett a fallal.
Harmadik meglepetés akkor ért, mikor kiderült, hogy beégett a kapcsoló.
Ott álltam a fürdőszobában egy hokedlin,
kezemben a kikapcsolhatatéan égő flexel...   :o)
De mindegy, a lényeg, hogy kész a villanyszerelés.
Az áram is csak egyszer talált meg.
Nem is gondoltam volna, hogy ilyen gyors vagyok.
Egyrészt nagyon gyorsan elrántottam a kezem,
másrészt valószínűtlen sebesség mondtam ki a "kurva anyád" varázsigét.

   Géza