[Epitesz-barkacs] beultetett mikroelektronika

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Ápr. 29., Sze, 11:52:07 CEST

Hofferek Attila  <hofi at soka.co.hu> 2009.04.29. 10:44:23 +2h-kor írta:

> Amennyiert azokat a cuccokat megveszed, husszor kivizsgalnak hajadtol
> labkormodig egy maganrendeloben, es a mert ertekekbol ritkabban vonnak
> le teves diagnozist, mint jomagad.

pénzügyileg valóban húzós szerkezetek

az az érdekes, hogy most készültem időszakos rokkantorvosira, az új háziorvos
elküldött hozzá labor, EKG, stb-re

az utolsó 5 évben, amikor a kaszás 2szer suhintott felettem,
2 kórház +  több kivizsgálás után most kérdezte az új háziorvos, az
EKG-t nézve, hogy volt-e már korábban (tehát túlélt) szívinfarktusom?

mondom lehet, hogy volt, csak én nem tudtam róla.
(erre már igyekezett "elütni" az érdeklődésemet :-( )

a korábbi EKG-ket is előkeresem, amit egyáltalán kaptam,
és ezután már  tanulnom kell(ene) az EKG kiértékelését :-(
saját érdekemben,  mert sem egyik kórházi sem egyéb EKG
mellett ez nevesítve nem volt

tehát tanulnom kell ezután a P Q R S T csúcsok világát :-(
(Egyezményesen a töréspontokat P, Q, R,. S, T és U hullámnak nevezték el. )

Hazai viszonyok közt a komplex újraélesztés egy 30 órás tanfolyam
keretében elsajátítható, míg a félautomata defibrillátor
használatát 2 óra alatt lehet megtanulni.