[Epitesz-barkacs] Szilikát/tégla

szepygab at gmail.com szepygab at gmail.com
2009. Ápr. 29., Sze, 15:31:07 CEST

info at ottomat.hu írta 29 Apr 2009  11:27 levelében:
> Ház vásárlás el~Ntt állok.
> Az egyik ház esetében a hirdetésben az  "építési technológia:
> szilikát/tégla" szöveg látható.
>
> Úgy rémlik,hogy korábban a szilikátról a TV-ben volt egy riport,mely
> szerint valami probléma van az ebb~Nl épített házakkal.
>
> Igaz,nem igaz,vagy rosszul emlékszem?
Mi szilikát házban éltünk 25 évig, most adtam el. Az újat is ennek
mai utódjából, ytongból építettük. Anno a szilikát volt a legjobb
hőszigetelő képességű falazóanyag.

Állítólag - nem én mondom, média hír - volt olyan sorozat, aminek
magasabb volt a sugárzása, mint a többinek. Egyik vevőjelöltünk
eljött háttérsugárzást mérni, és mindent rendben levőnek talált.
Aztán olyan áron akarta megvenni, amilyen áron nem kapta meg.

Udv

szepygab
http://www.foszakacs.hu