[Epitesz-barkacs] Veses helyett

Beka beka63 at freemail.hu
2009. Ápr. 29., Sze, 18:15:00 CEST

Hello jhidvegi!

> Arról kellett volna video felvétel, amikor álltál
> a hokedlin az égő géppel, és nem lehetett kikapcsolni...

Nem láttál volna semmit a ködtől...   :o)
Arról van videó, mikor flexelek egy falból kiálló csavarvéget.
Eddig nem zavart, most pont oda került mellé egy kapcsoló.
Régen a boylert tartotta, van vagy 12-es.
Illetve csak volt, mert levágtam.
Öt centire erre a boyler drótja, öt centire arra a vízcső.
Szóval ha megszalad a flex, így is úgy is szikrát köptem volna.

Tegnap fürödnék a falvakarászás után, erre nincs melegvíz.
Hogy az a jó kurva...
Nem kapcsoltam vissza a boyler megszakítóját.
Visszakapcsolom. (persze már letussoltam hideg vízzel)
Akkor sem fűt.
Kikapcsolt volna a központi vezérlésre?
Més sosem tette.
De nem nyúltam a boylerhez, fűtenie kéne.
Ránézek a drótra, nincs benne áram.
Annyit voltam a közelében, kinyitottam a kisajtót ahonnan a drótja jön.
Aha!
Ott a kötés a dobozkában.
Na ennyi elég is volt ahhoz, hogy letörjön a drót.
Vastag alu MM falkábel összetekerve sodrott rézzel.
Kapott egy szelet csokit, ma már melegvízben fürödtem.
Elvagyok...

    Géza