[Epitesz-barkacs] Fa fürdokád

Zsolt epitesz at telectronic.hu
2009. Ápr. 30., Cs, 20:05:40 CEST

szerintem a fenyő nagyon issza a vizet és úgy megdagad, hogy széttépi az
abroncsot, vagy mindenfelé púposodik, valamint néhány nap alatt összeszárad
és szétesik.

a képen is tölgy, akác, bükk fának kinéző fakád látszik, s nem fenyő, na jó
vörös fenyő.

én inkább vennék egy sarokkádat, abba szerintem biztosan beleférnél.

sokkal egyszerűbb, mint hetekig gyalulni, illesztgetni, meg a kádár azért
nem egyszerű mesterség.

ha meg belülről vízálló ragasztóval van az egész kikenve akkor minek a fa ?

ennyi erővel üvegszálas kádat is tudsz készíteni.

pur habból csinálsz akkora formát amekkorát akarsz ezt lekened valami
formaleválasztóval, majd elkezded rétegelni az üvegszövetet meg a ragasztót.

és a végén kb. ott vagy mintha veszel sarokkádat.

zsolt