[Epitesz-barkacs] idozitett kenyersutes

szepygab at gmail.com szepygab at gmail.com
2009. Ápr. 30., Cs, 20:03:12 CEST

jhidvegi írta 30 Apr 2009  18:42 levelében:
> Nem próbáltam mondjuk ki, megérne egy kísérletet, hogy vajon el~Nre
> összekeveri azért, vagy ott áll a liszt a vízben moccanatlanul, és majd
> valamikor órák múlva nekiáll kavargatni... mi lesz ebb~Nl? M~nködik ez?
Nem kever össze semmit sem, parkol a keezdési időpontig.
Elvileg ilyenkor száraz élesztőt szokás használni, amit a folyadékra
szórt liszt tetejére öntenek. A kezdésig nem kap vizet, nem csinál
semmit sem.

A gyárilag bekevert dolgoknál meg kéne nézni az összetevők
listájában, hogy porélesztőt használtak, vagy sütőport? Ha sütőporos,
akkor semmi baja sem lesz. Ha porélesztős, akkor is csak a
határfelületen találkozik az élesztő tört része vízzel, talán nem
csinál galibát, vagyis nem fut ki az edényből az időpontig.

Én végeznék egy kisérletet, valmi olyan nap, amikor egész nap otthon
vagyok. Reggel bepakolnám a gépet, és beállítanám délutánra. Aztán
óránként jól ránéznék.

Udv

szepygab
http://www.foszakacs.hu