[Epitesz-barkacs] idozitett kenyersutes

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Ápr. 30., Cs, 20:33:52 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2009.04.30. 20:14:45 +2h-kor írta:

> (Azért érdekel a nagyobb kenyér, mert mindenkinek annyira izlik ez a
> nyomoronc is, amit sikerül csinálni, hogy semeddig se tart. :-) Márpedig
> csaknem 4 óra egy ilyen sütés.)

akkor létezik olyan dagasztóketyere, amibe 3-4 kg is belefér
(használtan is lehet ilyen ipari méretűt kapni)
de ismertem olyan embert, aki 35 évvel ezelőtt
6 perc alatt 6 kiló lisztet bedagasztott úgy, hogy egy motor
forgatta az üstöt, és a kezével belenyúlva a keze-karja volt
az "álló keverőkar" (egy akkori lángossütő)