[Epitesz-barkacs] csoellenallas es szivattyu

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Aug. 1., Szo, 16:04:18 CEST

vajk fekete wrote:
> az aprobetuben szokott lenni, hogy milyen vizhozam mellett.
>
> de pl az hogy locsolas, elegge elmondja, hogy 15-20liter/perc.

Lehet, de akkor még csőhosszt is hozzá kell tenni.

Megértem én, hogy ilyen szemléletességekkel lehet valamit megvilágítani,
ez helyes. A nem okés az, ha ez előlép alapösszefüggéssé, ahol a jellemzők
már el vannak hagyva. Még baleset is történhet ilyenből. Gyanútlan pógár
vékony slaggal tölt fel valamit, és kiszámolja, hogy ó, csak eddig fog
felmenni a nyomás, ki fogja bírni, mert hogy csak fél collos slagon át
töltöm... aztán szétmegy az a valami.