[Epitesz-barkacs] csoellenallas es szivattyu

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Aug. 1., Szo, 19:23:44 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2009.08.01. 17:27:16 +2h-kor írta:

> Ezek, vagy ezekhez nagyon hasonlók most is kaphatók. Régen alul szívott,
> ezek meg már felül szívnak. Ez nem dugattyús, hanem membrános. Valamiért
> nem valami üzembiztosak.

hát nem csoda, hiába raktak rá ( mintha ) olasz gyártó lenne
a probléma benne marad :-(

> Rossz szomszédság - magyar átok. :-) Kellemetlen lehetett így megoldani.
> De így legalább földben lehet a cső jóval nagyobb része. Azért gondolom a
> kútgyűrűtől már inkább kemény pvc-vel mentél tovább, vagy nem?

1984-ben költöztünk oda, 1986-ban ( a jelek szerint akkor volt 2 Ft ) volt
1m3 víz. Akkor nem járult hozzá, a szomszéd már rég meghalt ( nem emiatt :-) )

2006-ban  a díjbeszedő rossz helyre dobta be a számlát, onnan jöttek rá,
hogy mégsem rossz az a kút (mert csak 2m3 kell a vezetékesből havonta)
utána hallottam az eternitpalás kerítés túloldalán nagy püfölés,
és pár nap múlva leégett a szivattyúnk (akkor láttam a nagy 60m-es
mélyszivattyújukat amivel annyira sikerült megrángatniuk a kutat)
hogy bő 1 méterrel emelkedett a vízsznt, és ebbe a vízemelkedésbe fulladt bele
a (vizet nem szerető) szivattyúmotorunk