[Epitesz-barkacs] csoellenallas es szivattyu

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Aug. 1., Szo, 21:10:57 CEST

Hofferek Attila wrote:

> Ezt rosszul ismered, török átok az, de nekem valami azt súgja,

Jól súgja. A törököknél nincs ilyesmi, legalábbis volt alkalmam olyannal
beszélgetni (családból), aki ismeri az ottani viszonyokat. Ez nem török
átoknak tűnik, hanem magyarnak. Aztán lehet, hogy van még jópár ilyen
népség, ahol szintén átok a szomszédság.

Bocs, ha téged ez ingerel, nem kéne. Jobb lenne szembenézni pár
ilyesmivel.