[Epitesz-barkacs] ablak festes-csiszolas

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Aug. 2., V, 16:18:33 CEST

Tanács Dávid  <tanacsdavid at sosperec.hu> 2009.08.02. 14:52:55 +2h-kor írta:

> Szia!

> En kozvetlenul meszoltotol vettem, a leheto legfinomabbat, amit
> festeshez ajanlott. Nem higitottam, csak adtam hozza a trisot. Pontos
> aranyra nem emlekszem sajnos, de kisse suru tejfol allag kell, ha a
> trisot erzed benne kristalyosan, ugy jo.
>
> Most gugliztam egyet, mész+trisóra keresve a masodik talalat
> mész:trisóra mond kb. 5:1 arányt.

guglizva találtam (kedvet kaptam rá én is):

!!!!!!!!!!!!!!!!!
Bamer levelezőtársunk is írt a neten egy más arányról, de az alapanyagok ugyanazok :-)

Bejárati ajtó
E kedves vegyületet 3/4 kg oltott mész és fél kiló trisó reakciója szolgáltatta, némi víz azért kell hozzá. Fogy a festék. ...
www.bamer.eu/haz/utem1/bejaratiajto.html
más arányban mások is javasolták:

[PDF] TANÁCSOK HAGYOMÁNYOS PORTÁK ÉRTÉKORZO MEGÚJÍTÁSÁHOZ GÖMÖR ÉS TORNA ...
Fájlformátum: PDF/Adobe Acrobat - HTML-változat
ró vegyszerek alkalmazása (kiváló hatást ér el az oltott mész és trisó 3 : 1 arányú keve- rékének felkenése, majd alapos lemosás). A festékek ...
www.ecolinst.hu/html/gef_aggtelek/dok/tanacsok.pdf