[Epitesz-barkacs] PET palack találkozása egy hűtőkompresszorral

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Aug. 3., H, 15:27:32 CEST

Különben baromi sokat tudnak ezek a pet palackok.
Minap a boltban elejtettem egy ilyet. Ettől prersze jelentős mennyiségű
széndioxid elhagyja a folyadékot, és olyan kemény lesz a palack, hogy
szinte nem lehet ujjal benyomni. De kibírta!

Persze a hűtőgép kompresszor nyomását nem bírná ki, de ha nem lenne benne
víz csurig, hanem levegővel lenne szétnyomatva, szerintem bazi nagyot
szólna. Én csak kék pneu csövet nyomattam szét próbaképpen, az is marha
nagyot szólt.