[Epitesz-barkacs] PET palack találkozása egy hűtőkompresszorral

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Aug. 3., H, 16:38:04 CEST

vajk fekete wrote:
> szamit az is, hogy pl mennyire meleg, meg hasonlok.
>
> allitolag a legjobb a 30 fokos pepsi light 1-2 meterrol a kupakjara
> ejtve. leloki a
> kupakot, es mint a raketta felszall. en nem lattam, olyanok meseltek,
> akik a gyarban
> dolgoztak diakkent.

:-)) Jó kis szórakozás lehet.

Ahogy a csokigyárban. Lehet, hogy ott meg csokimasszával dobálóznak a
diákok.

Egyszer egy csokigyár előtti buszmegállóban álltam, és látom, hogy a
kerítés betonját leszarta valaki. Nézem közelebbről, mert valami mégse
stimmelt, akkor látom, hogy egy marék csoki. Megpiszkálom, kemény, de nem
koszos, nem régóta van ott. Fel is tudtam venni, és megkóstoltam a
tisztább részéből törve, hát valami kurva jó csoki volt. Nyilván egy
technológiai fázisban, ahol még talán tisztábban vannak jelen az
alapanyagok, csak ezután keverik bele a sok szir-szart, amitől olcsóbb
lesz.

Végül szépen letisztogatam bicsakkal, és mire jött a busz, meg is
eszegettem. (Jó gusztusos lehet ez a bevezetőhöz képest, mi? :))

De hogy ez hogyan került ki a gyárból, azt nem igazán tudom. Jó nagyot
kellett dobnia annak, aki ezt elkövette, és pont úgy, hogy a vacak
kazettás ablakok közül az épp ablaktalan kockát találja el, és még a
kerítésen is landoljon.