[Epitesz-barkacs] Kerti szivattyú JET 601 budapesten hol kapható?

cst maguspr at freestart.hu
2009. Aug. 3., H, 19:34:09 CEST

AL-KO Kft. termékei közül
szeretnék venni egy Kerti szivattyú JET 601-et
vagy ugyenezt "házi vízmű"

http://www.al-ko.hu/geschaeftsfelder/garten-hobby/handel-und-service-deutsch
land-oesterreich/terkep/bp_p.html lapon 3 cégnél van telefonszám,

mindenhol azt mondták, hogy 3 nap - 3 hét átfutással tudnak behozni
------------
ebben a  fővárosban tényleg nem lehet ennyire beszerezni?

legalább egy olyan boltot mondjanak, ahol azonnal lehetne kapni!
(vagy nem is akarnak eladni ebből a termékből ?)

kaptam egy ötletet, hogy az Auchan-ben talán.

odamentem, az ÖSSZESEN 5db Jet601 már elfogyott,
talán 1 hét múlva érdeklődjek, hátha hoznak be még 5 darabot
-------------
a www.al-ko.hu -n kerestem, hogy az al-ko alsónémedi központjában
van-e mintabolt, vagy valami kereskedelmi csoport, vagy raktár
ahol lehetne kapni a termékeiket.(ha máshol nem, hát a gyártónál)

szomorúan tapasztalom, hogy nincs.

http://www.al-ko.hu/geschaeftsfelder/das-unternehmen/al-ko-gruppe.html
lapon ezt írják önmagukról, hogy van filozófiájuk:

http://www.al-ko.hu/geschaeftsfelder/das-unternehmen/al-ko-gruppe/philosophi
e.html

Az AL-KO KOBER csoport valamennyi cselekedete ezen az alapon történik,
valamennyi cselekedetének ehhez igazítottnak kell lennie, hogy az
a vevőket és ügyfeleket,
szolgálja
hááááát, hogy én nem érzem vevőnek magamat, az biztos :-(

mit javasoltok, hogy az AL-KO KOBER csoportot  ezután minek
tekintsem?