[Epitesz-barkacs] PET palack

Zsolt epitesz1 at telectronic.hu
2009. Aug. 4., K, 21:01:42 CEST

>a colas kupakba hogyan sikerült a 2db csőcsonkot beleraknod?
>így messziről nézve az egyik akár egy kerékpár szeleptörzse is lehet?

az egyik 4es rézscső a másik 5ös rozsdamentes cső

a rézcsövet beleforrasztottam egy sárgaréz tömbbe amit előtte
megesztergáltam a megfelelő méretűre és lyukakat fúrtam bele.

a rozsdamentest azt lehetetlen volt a hagyományos módszerekkel
beleforrasztani, így keveretem kétkomponensűt és azzal a mind a két oldalról
jól megtunkoltam.

így néz ki egy félig kész cucc, vagyis a kísérleti darab:

http://telectronic.hu/lomtar/100_2677.jpg

>Csa vigyázz, ne ezekre engedd rá a hűtőkompresszort, mert aztán nem
>győzöl takarítani :-)

azt nem erre fogom tenni.
sajnos a mai napi pet robbantás az elmaradt, mert a tetőt szegeltem, de ez
egy másik thread.