[Epitesz-barkacs] hány mm víz kellene négyzetméterenként?

Hofferek Attila hofi at soka.co.hu
2009. Aug. 8., Szo, 23:50:57 CEST

Mágus Bérprogram Demo írta:
> engem az érdekelt volna, hogy a 3mm vagy a 6-8mm vagy valamilyen nagyobb
> mm szokott "ideális lenni" ( nálunk sajnos futóhomok jellegű talaj van :-( )
> sivatagos talajon

Ez a gyeptől is fögg, milyen mély a gyökere. Az a réteg, a gyökérzóna
mindenképpen legyen átnedvesítve. Általánosan mondva, inkább
kevesebbszer többet, mint minden nap kevesebbet, a talaj teteje
száradjon ki néha, ne legyen folyamatosan nedves, mert az kedvez a
mindenféle gombáknak meg befülledésnek. Érdemes néha erősen
végiggereblyézni, eltávolítani a rohadó gyepfilcet, még a talaj tetejét
is megkapargatni. Ezt csinálja egy gyepszellőztető is.