[Epitesz-barkacs] Parlagfű

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2009. Aug. 10., H, 11:27:55 CEST

Sziasztok,

Tegnap lekaszáltam egy rakás parlagfüvet. Már kb. derékig értek, épp
kezdik nyitogatni a virágokat. Most maradt egy csomó csonk benn a
földben, amit egy darabig kézzel tépegettünk, de aztán elegem lett belőle.
Egy olyan helyen van, ami vagy egy régi legelő, vagy annak a határa, de
nem használja senki, viszont az 'epicentruma' egy leendő komolyabb
parlagfű-telepnek. Nem szeretném, hogy ezek a tövek újra kihajtsanak, és
mivel érintett vagyok a kérdésben, a virágzás idején már a közelébe sem
akarok menni. Mivel lehetne totál kiirtani? Létezik erre valami brutál
gazirtó permet, ami azért az állatokat (embereket) nem bántja, vagy
szórjam be sóval, locsoljam le gázolajjal, mivel lehetne véglegesen
kicsinálni őket?

Gábor