[Epitesz-barkacs] Parlagfű

Kormos Imre ikormos at freemail.hu
2009. Aug. 10., H, 12:31:10 CEST

Hali,
Bármilyen totális gyomirtó szer (Glialka, Medallon, Round-up, Glyfos)
alkalmas erre a célra.
Fontos, hogy legyenek levelei a gyomnak, mert levélen keresztül szívódik fel
a méreg, és győkérig irt.
Nem szabad megijedni, az első 1-2 hétben úgy néz ni, mintha levéltrágyáztad
volna, kb a 3. héttől kezd sárgulni.
(Biztos észreveszi a növény, hogy valami nem passzol, és minden erejével
nőni-szaporodni akar)
Egy nagy baja van az ilyen gyomirtásnak: A csupasz, élettelen földön a
parlagfű(azért parlag-fű), meg egyéb magasra növő gazok  hajtanak ki először
.
Ha megteheted, inkább csak kaszáld rendszeresen, azt csak a réti fűfélék,
virágok,  meg ilyesmik birják és elnyomják a parlagfüvet és a nagyobb
gazokat is.
Mellettünk is vagy egy olyan 500m2-es terület, ami ugyan igy nézett ki.
Elkezdtem nyirni először kaszálni, aztán a fűnyiróval, legmagasabb
fokozatban (8-10 cm).
Most szinte gyep van, elég havonta egyszer végégmenni rajta tavasztól őszig.
Fontos, hogy túl rövidre sem szabad nyirni, mert akkor nem bírja a
szárazságot.
Jó munkát:
KI

  _____