[Epitesz-barkacs] vízcsőtörés :-(

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Aug. 10., H, 17:33:04 CEST

Hofferek Attila  <hofi at soka.co.hu> 2009.08.10. 16:29:04 +2h-kor írta:

> Igen, van ilyen szürke egyenes pvc cső idomokkal, azt lehet ragasztani,
> és fűtéshez is lehet hasznűlni.

egy 2004-es ezermesterben
http://www.ezermester.hu/articles/article.php?getarticle=997

"Ennek hátránya, hogy a falon kívüli vezetékek nem esztétikusak, viszont bármikor falbontás nélkül javíthatók, bővíthetők."

a képek szerin egyenesnek tűnik a LMD Pex-Al-Pex többrétegű műanyag cső

http://www.ezermester.hu/articles/images/2004/04/muanyagcso_04.jpg
http://www.ezermester.hu/articles/images/2004/04/muanyagcso_05.jpg
http://www.ezermester.hu/articles/images/2004/04/muanyagcso_06.jpg

pedig mintha tekercses formában lenne.
ezeket "egyenesíteni" mennyire lehet? vagy könnyen ökörhugyozás alakú lesz?