[Epitesz-barkacs] Parlagfű

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2009. Aug. 11., K, 00:44:41 CEST

2009.08.10. 11:42 keltezéssel, Balázs Bámer írta:
> Betonozás (-: amúgy kié az a terület? Neked kell kiirtanod onnan?

Épp a szántó vagy legelő határán van, vagy annak a tulajáé, vagy már az
út, és akkor az önkormányzaté. De mindegy is, mert nekem kell beszívni a
pollent, más nem írtja ki helyettem.

> Ha rendszeresen füvet nyírsz ott, kipusztul, és nem is tud virágozni.
> (tízcentis csonk is tud, mert rájön, hogy nincs ideje megnőni)
> Különben ha nem bolygatják a területet, pár év alatt a helyi társulás
> kinyomja onnan. Nálunk is csak tényleg kopasz területeken nő az
> utcában, meg ahol ilyenek képződnek, pl. vakondtúrások helyén.

Itt komoly helyi növényzet van, és legyőzi a parlagfű! A talaj
dimbes-dombos, kaszálni sem könnyű, fűnyíró kizárt. Kicsit előbb
kapcsoltam volna, akkor fél nap alatt mindet kitépkedem, de most a
kaszálás után ha maradtak kisebb csonkok, amik ha kivirágoznak, már nem
szívesen mennék a közelébe.

Gábor