[Epitesz-barkacs] vízcsőtörés :-(

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Aug. 11., K, 07:18:40 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2009.08.11. 01:47:33 +2h-kor írta:

> [...]
> híve vagyok a bojlerszerûen tárolt melegvíznek, ami villanybojlernél hiba
> esetén megeshet, hogy 100 fok feletti, hálózati nyomású vizet nyom vissza,
> és ereszt ki. (Ha úgy van használva, ahogy szerintem célszerû, szóval
> direkt a hálózaton.) Ekkor a melegvíz ág marha forró, szerintem nem igazán
> bírná semelyik mûanyag. Sõt, a hideg betáp ág egy nem túl hosszú szakaszát
> is fémmel kell megoldani. A szakasz hossza a fûtõbetét teljesítményétõl
> függ, ez szabja meg, hogy milyen ütemben képes gõzt termelni az adott
> nyomáson. Ilyen térfogatárammal áramlik vissza a forró víz a betáp

tágulási tartályok
www.vgfszaklap.hu/cikkek.php?id=1432

itt említenek zsákmembrános ketyerét (ebben létezik élelmiszeripari
azaz fehér gumilabda is , meg feketegumis ami a fûtésnél van)

pl.
Tágulási tartályok ivóvízre
http://www.vgfszaklap.hu/cikkek.php?id=37

"Mihez lehet szükség tágulási tartályra ivóvíz-rendszerekben? Például a melegvíztárolókból (villany-, direkt vagy indirekt fûtésû) kiinduló hõtágulás felfogására. ,,,,,"

kinek van közülünk ilyen ivóvíztágulási ketyeréje?