[Epitesz-barkacs] vízcsőtörés :-(

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Aug. 11., K, 14:15:27 CEST

Hofferek Attila wrote:
> Egy -mondjuk- 10 barra tervezett palackba beküldesz -mondjuk- 5 vagy
> -mondjuk- 8 bart azon mi nem egészséges?

Azzal nincs baj, de ha a hálózati víznyomás van 8 bar, akkor hol fog a
lefújószelep lefújni? Mert hogy az nem járható út, hogy folyamatosan
folyik! Szóval szerintem ekkor a bojler eléri a 10-et. Kicsit elállítják,
és még többet is.

Persze többet is tud a bojler, de ha így van, akkor mit kell vacakolni
ezzel az egésszel? Kibírja a hálózati víznyomást? Igen! Akkor meg? Nincs
más, mint a villamos részeknek tuti jól kell működniük, beleértve a másik
hőérzékelőt, és a hozzá tartozó kapcsolót is.

Gázkazánról működő bojlernél meg ez az egész problémakör fel se merül.
Remélem, ott nem szaroznak a visszacsapó szeleppel meg lefújószeleppel!