[Epitesz-barkacs] vízcsőtörés :-(

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Aug. 11., K, 15:13:10 CEST

szepygab at gmail.com wrote:

> Ez jó találmány lenne, megszűnne a bojlerek állandó csöpögése és
> ezzel a vízpazarlás (gyanítom ez azért nem nagy  mennyiség).
> Kell még rá egy abszolútnyomásra nyitó lefúvó a biztonság kedvéért és
> tökéletes egység lenne.

Szerintem is. :-)

> Miért is nem szabadalmaztatod?

Nem hinném, hogy megállná a helyét, mert sztem már kitalálták, max máshol
alkalmazzák. Rémlik, hogy az autóban van ilyesmi. A zsiguliban lehetett
talán, a hűtővíz beöntőnyílás sapkája. Valahogy úgy működött, hogy befelé
engedte a levegőt, kifelé lezárta a nyomást, de volt benne egy rugós
szerkezet, ami bizonyos nyomás felett azért kinyitott. Szóval
visszacsapószelep túlnyomásvédelemmel, csak más mértékekkel.