[Epitesz-barkacs] vĂ­zcsĹ?törĂ©s :-(

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Aug. 11., K, 15:41:42 CEST

szepygab at gmail.com wrote:

> 1. Így nincs okod aggodalomra, a hideg/meleg rendszer eltérő nyomása
> miatt :-))

Az biztos. Hacsaknem a bojler előtti visszacsapószelep rugója (ha rugós)
elég erős. :-)

> 2. Stabilizálja az egész lakás nyomását.

Egy kellemetlen, alacsonyabb szinten. :-)

> 3. Előírta a vízművek.

Ez egy olyan érv, amivel lehetetlen vitatkozni. :-)

És hova van berakva pontosan? A vízóra után vagy előtt még?

Annyiból értem a dolgot, hogy itt nálunk is elég magas nyomások is
előfordulnak, néha lesek is, hogy milyen erővel jön a víz. Mérni persze
sosem mértem, egyelőre nincs mivel.

Ti meg biztos legalább 10 méterrel, ha nem többel lejjebb vagytok, és
tutira ugyanaz a vízhálózat.

Tényleg, honnan is kapjuk? Régen ugye az Arany János u. duna felőli végén
volt egy föld alatti valami vízmű objektum. Ma már lehet, hogy az új,
kamaraerdei víztorony szabja meg a nyomást?