[Epitesz-barkacs] vĂ­zcsĹ?törĂ©s :-(

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Aug. 11., K, 16:42:37 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2009.08.11. 15:41:42 +2h-kor írta:

> Az biztos. Hacsaknem a bojler előtti visszacsapószelep rugója (ha rugós)
> elég erős. :-)

> Egy kellemetlen, alacsonyabb szinten. :-)

> Ez egy olyan érv, amivel lehetetlen vitatkozni. :-)
>
> És hova van berakva pontosan? A vízóra után vagy előtt még?
>
> Annyiból értem a dolgot, hogy itt nálunk is elég magas nyomások is
> előfordulnak, néha lesek is, hogy milyen erővel jön a víz. Mérni persze
> sosem mértem, egyelőre nincs mivel.
>
> Ti meg biztos legalább 10 méterrel, ha nem többel lejjebb vagytok, és
> tutira ugyanaz a vízhálózat.

> [...]

********
PDF] Miért szükséges a vízszűréssel és a nyomáscsökkentéssel foglalkoznunk?

hegyes-dombos budai vidéken: a napközben tapasztalt 3-6 bar víznyomással szemben hajnalban a rendszerek nyomása helyenként elérte a 10-12 bart is. ...
portal.d-eg.hu/index2.php?option=com_content&do_pdf...
*********