[Epitesz-barkacs] Goda András <andras.goda at al-ko.hu>

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Aug. 11., K, 19:26:47 CEST

Zsolt  <epitesz1 at telectronic.hu> 2009.08.11. 18:43:14 +2h-kor írta:

> Érdekes ez a levél a sok levél címzettel együtt.

BOCSI, véletlenül került a listacím a levélhez, az ékezetes előzmény a
maguspr címről ment, de az OE az ékezetes betűket kiszedte, és
olvashatatlanná vált az alko.hu -n , és a DPG-be az "ékezetmentesítés"
miatt került át, és itt b..tam el az irányítást :-(

> na szóval nekem is van egy ilyen 601 szivattyúm, de amikor megvettem hát nem

én most rátettem egy vízmérőt is, meg a fogyasztásmérőt is,
és a nyomásmérővel és a vízmérővel nyert adatok "beleillenek"
a gyár által adott görbébe.

> voltam tőle elájulva, olyan gyengén jött belőle a víz....
>
> egy 3fázisú 1500 W motorral szerelt szivattyú kb. 3szor jobban nyomja a
> vizet mint ez a 601-es kacat.

a 600Watthoz képest nem csoda, hogy az 1500Wattosnak illik
jobban nyomnia

> lehet, hogy engem is becsaptak és trabant motort adtak el mercedesnek ?

ha meg tudod mérni, hogy a szivattyú nyomóoldalán hány litert mér
egy vízóra, ha az utána jövő szakaszon fojtással pl. a 3bart beállítod,
és a 950liter/óra kijönne (15liter/perc) (ami a vásárláskor
kapott leírással egyezne) akkor  nem vagy átverve

ha 3bar -ra lefojtva a 950liter helyett 600litert hozna,
és a motor 400Wattot venne fel, akkor átvertek,
mert 600-asként árultak neked
---------

én attól durrantam el, hogy  700Wattot mérve a 700Wattosnak megfelelő
2m3 -t tudott 15m vízszintemeléssel, DE én 1000Wattosnak kaptam,
és az ára is 1000Wattosnak megfelelő volt, aminek 4000liter/h -t kellene tudnia

tehát 1000Wattosnak nevezve gyenge 700Wattost tud, tehát ez átverés
(szerintem)
(mint árban is különbözik egy HW601 és egy HW1002,
tehát ha 1002-esként kizeted és 1002-nek felcimkézve veszed, de
csak 600-as motor van benne, )