[Epitesz-barkacs] budafoki viztorony

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Aug. 11., K, 23:03:27 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> nem egészen, mert pl. egy 20 emeletes ház 60méteres tetjén is kell 15m

Hegyvidéki területen nem szokás 20 emeletes házat építeni. Azokra biztos
van külön, a házban működő gépészkedés. Én most arra gondoltam, hogy ha
van egy mondjuk 500m magas, lakott hegyvidéki terület, akkor hogy oldják
meg ott a vízellátást. Erre gondoltam, hogy szintvonalak mentén vannak egy
vízellátó rendszeren a házak.