[Epitesz-barkacs] vĂ­zcsĹ?törĂ©s :-(

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Aug. 12., Sze, 11:38:09 CEST

szepygab at gmail.com wrote:

> Nekem egyáltalán nem kellemetlen, hogy olyan nyomásra állítom be,
> ahol pl. a mosogató csap nem fröcsköl szanaszét a világba.

Mostanában sokkal kisebb a nyomás, valamit bűvészkedik a vízmű. Nekem
kellemetlenebb így fürdeni pl. Vagy kivárni, míg megtelik valami vízzel.
A mosogató elvileg nem fröcsköl, olyat, ami mégis, már rég láttam. Van a
kifolyó végén egy kis szerkezet, ami szépen lájtosra elosztja a vizet, még
levegőt is kever bele, ezáltal akkor se fröcsköl, ha telibe rámegy
vizszintes felületre közelről.

> Vízóra az aknában, a kombinált szűrő/nyomáscsökkentő az épületben, az
> első golyóscsap után.

Értem, köszi. Ez tényleg jó hely, lehet karbantartani.