[Epitesz-barkacs] vĂ­zcsĹ?törĂ©s :-(

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Aug. 12., Sze, 19:23:56 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2009.08.12. 18:30:17 +2h-kor írta:

> Komolyan? Na akkor lehet, hogy rámozdulok.

de a hóbagolyban olcsóbban is van

MANOMÉTER N. DS2-R22/134a/404A

 cikkszám: 2300019
típus: DS2-R22/134a/404A

mennyiségi egység: db
nettó ár: 950HUF
bruttó ár: 1 187,5HUF

> Nna megjött az eszed! :-) Nem a méregdrága szerszámozású és
> szerelvényezésű csöveket veszed, amikor fillérekért is meg lehet csinálni.

maga a cső majdnem drágább, mint a KPE,
de a szerszámigénye tényleg semmi

> Ha van valamilyen gázlángod vagy hőlégfúvód, akkor egyenes toldásokat
> lehet csinálni simán melegítéssel, tehát műanyag fitting nélkül is. Sőt,
> még a vinilfix se kell hozzá, csak az oldószer. Ciklohexanon vagy
> tetrahidrofurán. A József körúti azúrban lehet kapni.
>
> Persze látható helyre jobb (szebb) a műanyag ragasztós idom.

a zasszony tűréshatárát nem akarom mindig kipróbálni :-)

de az öntözéstechnikai részen ki fogom próbálni

> Létezik egy másik fajta ragacs is, nem csak a vinilfix. Múltkor vettem
> vmelyik barkács áruházban. Ez van ráírva: CEYS, meg hogy Tuberías PVC.
> 70ml-es tubus, gélszerű anyag jön ki, szagra tetrahidrofurán oldószerű,
> átlátszó. Én jó vastag csöveken ragasztottam áthatás-szerű valamiket,
> nagyon elégedett vagyok vele.

egy tubus vinilfix lesz kezdetben, egyezernél nem sokkal több
azután a József körút