[Epitesz-barkacs] vízcsőtörés :-(

Pataki István pataki.istvan at freemail.hu
2009. Aug. 12., Sze, 23:33:55 CEST

Sziasztok!

Az ötrétegű 250-350Ft/m között van a 16-18-20mm-es. Sajnos ez
külső átmérő, de nagyon "síkos" a belseje. Külső hajlító rugót
1500-2500Ft-ért lehet kapni hozzájuk, 2ezer alatt van egy
"kínai", KPE csőhöz való olló, amivel az ötrétegűt is lehet
vágni. Használható a rézcsőhöz való görgős vágó is, de az
jobban benyomja a végét. Kalibráláshoz(?) egy
villanyszereléshez használt háromágú alu csőtágítót használok,
kicsit húzósnak találtam ugyanis a több, mint 2e Ft-ért árult
műanyag eszközt. A fittingek viszont kegyetlenül drágák,
500-nál indulnak, 1 méter áthidalásához olcsóbb az
acélszövetes flexibilis cső. A roppantós fittingeket nem
néztem, mert a szerszámukhoz előbb lottón kellene nyernem.

Üdv
pi

U.i.: Érdekes, a subject egyszer volt csak olvasható, azt is
mágus írta.
OE, mert ezt érdemlem!