[Epitesz-barkacs] rozsdamentes tartályt keresek 15 BAR-ig

Zsolt epitesz1 at telectronic.hu
2009. Aug. 15., Szo, 15:52:37 CEST

na jó legyen 10 bar....
végsősoron a gyári cucc biztonsági szelepe is 10 bar-nál fújt le.

PVC csőből nem innék szódavizet és nehéz lenne zárttá tenni, letömíteni,
ragasztani.

PET palackot használok szörpös palacknak 2.5bar nyomáson
de most szódavizet kell kevernem hálózati víznyomásból és co2 5-7 bar-ból
8 bar-nál nem tudom mit csinál egy PET palack.
ja régebben igértem, hogy szétnyomok egyet aztán idő hiányában azóta sem
lett belőle semmi, de egyszer neki kellene esnem ennek is.

Eddig csak rozsdamentes tartály láttam gyári készülékekben, s ilyet
szeretnék én is.

2 liter lenne a minimum, de ettől nagyobbat szeretnék, hogy legyen
kapacitása is, szóval 2 literest csak végső esetben használnék.