[Epitesz-barkacs] philips tv kapcs rajza van valakinek?

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Aug. 15., Szo, 21:26:14 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2009.08.15. 19:30:01 +2h-kor írta:

> Már megbocsáss, de az a szerény véleményem, hogy ha tök részletes gyártási
> doksi is lenne hozzá, akkor se tudnál érdemben mit kezdeni vele, max
> véletlenül eltalálni valami bázsátel hibát. Ez egy másik szakma!

igen, tudom, hogy ez egy másik szakma...

> (Megsúgom, hogy én se tudnék vele mit kezdeni.)

nem ma volt, de megesett

78-ban egy Favorit tv-m volt döglött, és a építőkar  egyik tanársegédje
hobbi szinten foglalkozott tv-vel.

mondjuk sikerült szereznem kapcsolási rajzot is, és a hibajelenségek
alapján a rajzon megmutatta, hogy melyik 4alkatrész közül lesz
az egyuk a "bűnös".

kérdeztem, hogy a 2600 alkatrész közül milyen irányban találom meg?
mondá, hogy a kiborítható hátpanelt magam felé kiborítva, jobbkézzel a panel
felemagasságában  a panel szélétől egy mutatóujjnyira találom

hát így találtam meg a kicserélendő alkatrészt :-)

mondjuk, ott szerencsém volt, mert a hibás alkatrész elfüstölt,