[Epitesz-barkacs] a szigeteloanyag vegig leegett

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Aug. 17., H, 05:09:23 CEST

 <szepygab at gmail.com> 2009.08.16. 22:21:35 +2h-kor írta:

> Németországban a többszintes épületeknél kötlező az ablakok fölötti
> 20-30cm.es "áthidalót" ásványgyapotból szigetelni. Az ablakon kicsapó
> láng így nem tudja meggyújtani a homlokzati hőszigetelést.

hopppppááááááááá!!!!!

egyetlen magyar leírásban sem olvastam ilyenről, nem is találtam
olyan építésügyi rendeletet,  sem amiben erre utaló mondat lett
volna.

lehet, hogy csak én nem vettem észre, lehet, hogy a magyar
építéstudomány sem tud erről???

az austrotherm és más hasonló ( "hungarocellista" ) leírásban sem
vettem észre ilyet  :-(
---------
köszi az ötletet