[Epitesz-barkacs] TV gond

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Aug. 17., H, 20:08:56 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2009.08.17. 19:39:08 +2h-kor írta:

> Inkább letisztítanivaló, nem? Talán belepte por... lett belőle nedves,
> ragacsos dzsuva, ami átvezetett.

oké, biztosan lesz tisztítanivaló is és forrasztanivaló is

bár nem túl régen ecsettel már leporolgattam

de biztosan maradt rajta por, de a dzsuva valóban
most átvezetett

mivel legyen dzsuvamentesítve? a wd40-nel mégegyszer?
( vagy mintha denaturáltszeszről lett volna szó pár
hónappal ezelőtt.,....na , átnézem az archivumot )