[Epitesz-barkacs] Szalagparketta fényezés

Auth Gábor auth.gabor at javaforum.hu
2009. Aug. 17., H, 21:49:59 CEST

Halihó!

Hofferek Attila írta:
> Nem tudom, az excentercsiszolonak nem forog, csak zsizseg a korongja, en
> felnek egy viszonylag magas fordulatszamon porgo cucctol, beleegetheti a
> cuccokat a padloba, vagy ilyesmi.

  Hm... nem forog az magas fordulaton, ha nem nyomom neki annyira...
  Elszaladtam Praktikerbe pár cuccért az imént, körülnéztem, de nemigen
találtam polírpasztát (eladó sehol zárás előtt 10 perccel)... de láttam
mindenféle polírozó cuccot bárányszőrtől kezdve a filckorongon át a speciális
műanyag anyagokig.
  Tudtok polírpasztára beszerzési forrást? :)
--
http://www.javaforum.hu -=- http://www.enaplo.hu
Auth Gábor -=- http://www.javaforum.hu/web/10/authgabor