[Epitesz-barkacs] a szigeteloanyag vegig leegett

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Aug. 18., K, 20:44:42 CEST

topylista  <topylista1 at topybear.hu> 2009.08.18. 17:51:54 +2h-kor írta:

> Épp tegnap volt közgyűlés, hogy mi legyen a ház szigetelésével és ott a
> meghívott szakember azt mondta, hogy régebben ugyan nem kellett, de most
> már be kell iktatni égéshatároló részeket, hogy ekerüljék az ilyen eseteket.

a meghívott szakember által használt  "égéshatároló" szó 1 találata helyett találtam
"tűzszakasz" és "tűzgátló" szakkifejezéseket
1. számú melléklet
a 35/1996. (XII. 29.) BM rendelethez

Országos Tűzvédelmi Szabályzat

2.paragrafus
k) tűzszakasz: az építmény, illetve szabadtér tűzvédelmi szempontból meghatározott olyan önálló egysége, amelyet a szomszédos egységektől meghatározott éghetőségű és tűzállósági határértékű tűzgátló szerkezetek, illetve a jogszabályban nemzeti szabványban előírt tűztávolságok választanak el;

l) mértékadó tűzszakasz: szabadtéren vagy a létesítményben a legtöbb oltóvizet igénylő tűzszakasz alapterülete;

talán ezen szavakon keresztül megtaláljuk a jövő irányvonalát?