[Epitesz-barkacs] a szigeteloanyag vegig leegett

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Aug. 20., Cs, 06:08:17 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2009.08.19. 23:58:54 +2h-kor írta:

> Azt nem értem, hogy a kubaszov pánik, amire a nők még hajlamosabbak, miért
> tud úgy eluralkodni valakin, hogy mondjuk (próbálom rekonstruálni a
> szitut) a wc-ajtó résein látszik hogy dől ki a füst, erre valaki odamegy,
> feltépi az ajtót, erre kidől állatnagy füst, és valszleg elfut onnan
> ahelyett, hogy visszacsukná, és nekilátna a réseket mindenféle vizes
> ronggyal betömni. Persze miután kiderült, hogy a lépcsőházba beszerelt
> rohadék rács, amit a betörők ellen szoktak berakni, szintén nem nyitható,
> mert forró, elvetemedett... Vannak emlékeim, miszerint, ha minden rendben
> [...]

a rács nélkülibe állítólag valamivel könnyebb  betörni (legalábbis a kriminalisták
azt mondják, hogy ha a nehezebben betörhető mellett van könnyebben
betörhető is, akkor a könnyebben betörhetőt választják)

persze a nehezen betörhetőbe is betörnek, ha a tulaj elbüszkélkedik,
hogy 2 hétre el fog utazni ("áldozattan")

szerintem:

a)  lakástűz is ritkábban van, mint betörés (öngyilkos rácstulajdonos kevesebb van)

b) ha a betörőt élből lelőhetné, olcsóbb lenne, mint rácsöt csináltatni

c) a biztosító olyan feltételeket is szab(hat), ami besegít a rácstulajdonos
tűzhalálába (pl. nem tudod kirúgni a rácsot, forró állapotban elvetemedő
ketyere, mert ami nem vetemedne annyira, az viszont annyira primkó lenne,
hogy nem elégítené ki a biztosító elgondolásait)