[Epitesz-barkacs] a szigeteloanyag vegig leegett

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Aug. 20., Cs, 14:36:38 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> a rács nélkülibe állítólag valamivel könnyebb  betörni (legalábbis a
> kriminalisták

Na de hogyhogy csak a lakótelepeken van ilyen gond? Magánházak bejáratait
miért nem szokták szétrácsozni? Szerintem inkább a bejárati ajtót kell
olyanra cserélni, amin nehéz átjutni, nem pedig ezeket a rohadék rácsokat
berakni. Még a sima életet is megnehezíti, van tapasztalatom róla.
Ráadásul gyakran olyanra csinálják, hogy még egy finom becsukás is akkora
fémzengést okoz, hogy a környező lakásokban alvók biztosan felébrednek.
(Én kis purfix vagy mi szivacsdarabokat ragasztottam rá, hogy szépen
becsukva nem koccanjon.)

> a)  lakástűz is ritkábban van, mint betörés (öngyilkos rácstulajdonos
> kevesebb van)

Biztos jóval gyakoribbak a betörések, mint a lakástűz, az utóbbi viszont
jóval nagyobb károkkal meg életveszéllyel jár.

> b) ha a betörőt élből lelőhetné, olcsóbb lenne, mint rácsöt csináltatni

Efelé megyünk, de én tartok egy majd újonnan előkerült jelenségtől: x
haragszik y-ra, valahol elkapja többedmagával, elhurcolják egy ilyen
lakásba, amit kipreparálnak betörésesnek kinézőre, agyonlövik, kést,
pisztolyt adnak a kezébe, esetleg húznak valamit a fejére, és jelentik a
betörés tényét. Esetleg még némi önmegsebzés is bejöhet a képbe,
kórház.... Ezzel a módszerrel bárkit ki lehet majd csinálni. És a magyar
kriminalisztika nem áll olyan fokon, mint amit az amcsi ilyen filmek
sugallnak. Szóval én félek ettől a móditól majd.