[Epitesz-barkacs] a szigeteloanyag vegig leegett

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Aug. 20., Cs, 14:43:13 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> hány lakásban lenne pl. poroltó?
> hány lakásban van a csillár mellett vízcső és szórófej a szobában?

Ez már messze túlmutat azon, amiről itt szó van. Állítom, hogy egy nő az
utcai ablak táján nem locsolna vödörből sem, mert vizes lesz a függöny.
:-) Különben is, elázik a parketta vagy a szőnyeg. Inkább belehal.
Hasonlót lehet az utakon is tapasztalni. Megy a nő a sávjában, jön szembe
a kamion. Le lehetne rongyolni az útról a mezőre, vagy van más menekülőút,
de nem, ő marad, jogai vannak, amikhez az élete árán is ragaszkodik.
Legföljebb sikít, meg eltakarja két kézzel az arcát. Vagy ha látja, hogy
esik felé valami, akkor is sikít, meg behúzza a fejét, az elugrás eszébe
se jutna, akkor se, ha lenne rá 3 másodperce.

A történtek után amúgy meggondolandó, hogy legyen a kamrában vagy valahol
a lakásban elérhetően egy csapra villámgyorsan felnyomható slag. Pl ha
valaki egy ablakból oldalról locsolta volna a homlokzatot nagy
lélekjelenléttel, akkor sokkal kisebb füst keletkezett volna onnan. De hát
minek lenne slag egy lakótelepi lakásban? Nem is ez a lényeg, hanem hogy
végig rendelkezésre áll a víz, és nem szokás használni.

Az a szabad zuhany, amiről beszélsz, vegyi jellegű üzemrészekben van,
mégpedig azért, hogy ha valakire ráfröccsen valami cikis anyag, sav,
lúg..., akkor ruhástul alá tudjon állni minél hamarabb. Ez előírás, sok
helyen láttam már. A csapját is egy mozdulattal ki kell tudni nyitni.