[Epitesz-barkacs] a szigeteloanyag vegig leegett

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Aug. 20., Cs, 14:45:40 CEST

gyapo wrote:

> Ha annyira forro, hogy mar vetemedik, akkor ott a
> fust mar keves, langnak is kell lennie. Azt meg
> el tudom kepzelni, hogy vizes ruhan keresztul
> lelegezve megprobal az ember a fustben a raccsal
> bibelodni, de ugyanezt langban mar nemigen.

Ez igaz. Lehet viszont, hogy csak azért forró, mert tároltak ott valami
lomot, papírdobozokat... ezek elégtek, forró lett ott minden, de aztán már
csak füst van, szóval ha nem lenne ott a rács, ki lehetne menekülni
csuromvizesen. De nem lehet, mert ott a rács, ami nem nyílik... Füstben
ember legyen a talpán, aki egy akár nem forró rácsba is szépen be tudja
illeszteni a kulcs-csomóról a megfelelo kulcsot, és kinyitja, szépen
kimegy rajta.