[Epitesz-barkacs] vekony beton kerdes

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2009. Aug. 20., Cs, 15:12:37 CEST

esztrich-nek az aproszemu kavicsbol csinalt "finombeton"t hivjak. esetleg adalekokkal keplekenyitve, meg hasonlok. es persze gepi bedolgozassal.

a centi padlopon+beton az mar annyiba kerul, mintha a speci gipszes elorekevert betonnal csinalom az egeszet.

arrol mi a velemenyed, hogy erre a celra gyartott uvegszalizet tegyek bele? ilyen 5-6cm hosszu darabkak, zsakban adjak, bele kell keverni, es allitolag kevesbe reped tole ha vekony is. vagy akar a nagyluku vakolaterosito muanyaghalot? az aproluku az tuti nemjo, mert nem megy at rajta a beton.

vajk