[Epitesz-barkacs] beton fal

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2009. Aug. 20., Cs, 17:41:38 CEST

azert erzed, hogy nem errol van szo. a teto minden lakas felett van.

viszont ott azt akarjak csinalni, hogy leszigetelik a homlokzatot, kiveve az o lakasanak a falat.

egy elson lako lakoval ezt nem mernek megcsinalni, mert hulyen nezne ki hogy ott ki van hagyva, de egy legfelul lakoval ugylatszik mar meg lehet.

vajk