[Epitesz-barkacs] PET palack találkozása egy hűtőkompresszorral

Zsolt epitesz1 at telectronic.hu
2009. Aug. 20., Cs, 19:25:15 CEST

na a mai nap neki estem egy pet palacknak a hűtőkompresszorral.

sajnos az igazi sikerélmény elmaradt, pedig videóztam is a történteket.

6,7 bar-ig nyomtam amikor is már nagyon lassan kb. 1 perc/0,1 bar-al nőtt a
palackban a nyomás, és egyre lasabban emelkedett, aztán eluntam a dolgot és
az egészet lekapcsoltam.

arra jutottam, hogy egy nagyobb teljesítményű kompresszorral kell a
kíséreltet tovább folytatni.

azért történt ekkora nyomásnál az eldobható palackon maradandó alakváltozás,
itt-ott a minták eltorzultak rajta, meg az alja is megdeformálódott,
szerintem 8 bar-nal megtörtént volna a pukk.