[Epitesz-barkacs] beton fal

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2009. Aug. 20., Cs, 20:13:50 CEST

Először le kell bontani a fa burkolatot. Arról szólt eredetileg a
felujítás, hogy de jó, hogy ettől a nyűgtől megszabadul a ház, mert ez
csak korhad folyamatosan, festeni kellene, stb. Most, hogy kiderült a
hőszigetelési probléma, a közös képviselő beintett, hogy fennhagyja ezt
a borítást is. A ház áll 5 lépcsőházból, ha itt magamnál leszedetem a
borítást, akkor vissza már nem rakatom, és el fog térni a többi
lépcsőházétól. De most felmerült bennem az is, hogy le kellene szakadni
a többiekről, külön társasházat alapítani.

Gábor