[Epitesz-barkacs] gazboiler

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Aug. 20., Cs, 23:57:03 CEST

Hofferek Attila wrote:

> De az milyen már? Nem fulladnak meg az emberek? Én csak meresztgettem a
> szemeimet amikor megláttam, azt hittem valami viccesgombából volt az
> ebéd, de nem.

Ha nem nagyon nagy a teljesítmény, és van szellőzés, akkor nem rosszabb,
mint a nagyobb ebéd megfőzése a konyhában gázlángon. Átfolyó rendszerűből
már ciki, mert ahhoz nagy a teljesítmény, és általában csukott fürdőszoba
ajtó mellett szokás fürdeni.

Az egész valahogy nem túl egészséges, mert kis elállítódás, koszolódás, és
ha kevesebb a hozzákeverődött levegő, és sárgán ég a láng, ami eléri a
hőcserélőt, akkor bizony termeli a kormot meg a CO-t rendesen. Amíg a láng
nem éri el sehogy a hőcserélőt, addig nincs CO probléma.